Terug in mijn vaderland

3 mei 2014 - Gobabis, Namibië

Tranen gehuild, tranen gelachen, ..

Tranen bij weerzien, tranen bij het afscheid,..

Ik kijk terug op 2 maanden Gobabis: 2 onvergetelijke maanden, 2 heerlijke maanden!

Na een veilige en mooie reis in het vliegtuig zijn we woensdagochtend om half 10 op Schiphol ontvangen door een aantal lieve mensen. Familie en vrienden stonden ons op te wachten met spandoek en al!

Eenmaal thuis aangekomen stond er een overheerlijke slagroomtaart MET aardbeien.

Mm,.. heerlijk! Die aardbeien heb ik namelijk niet gezien in Gobabis! :P

NU een aantal dagen verder vind ik het heerlijk om weer met mijn familie te zijn. Om lekker te praten met mijn ouders en gek te doen met mijn zusjes. Om mijn vriendinnen weer te ontmoeten en bij te praten van mijn belevenissen.  Om aan iedereen mijn foto's te laten zien...en om bijna een schorre stem te krijgen van het praten. Ik kan je vertellen ik heb nog nooit zo veel gepraat als die woensdag! :)

Ik had me ingesteld op regenachtig Nederland, maar het valt me alles mee. De zon schijnt heerlijk. En de vogels fluiten de hele dag door... o ja en die groene bomen! Prachtig! Mooi licht groen, dat is iets anders dan woestijngrond/cactussen en palmbomen.

Laten we over het woord 'missen' maar niet praten..ik heb geen zin in klaagzangen schrijven. Ik ben hier rijk gezegend met mijn familie, vrienden, studie, en ongelooflijk veel andere mooie dingen.

Ik kan je wel verklappen dat zodra ik volgend jaar klaar ben met mijn studie (als God het geeft en wil), ik mezelf dan ga trakteren op een reisje Namibië. Niet voor 2 maanden uiteraard want dat is veel te kort. Ik zie er nu al naar uit om dan weer bij Gijsbertha en Jac Louis te zijn. Maar tot die tijd geniet ik hier van alle zegeningen die ik heb en krijg.

Bedankt voor het lezen van mijn weblog en voor de reacties die we kregen via allerlei Social Media! :)

Gods zegen in het werk, studie en bij al het andere wat op jullie pad is en zal komen.

Veel liefs van Hendrijntje en Monica!

1. Gijsbertha:
    3 mei 2014
    Lieve zus, ik ben zo trots op wie je bent! Dankjewel voor onze heerlijke tijd aan deze kant! Wij hebben zo genoten van jullie aanwezigheid! Sterkte en zegen in alles! Wij bidden voor jou! We zien zonder twijfel naar het moment op Windhoek airport dat wij jou weer lekker kunnen ontvangen :) :)! Sjoe alleen al het idee is te mooi :)! Veel liefs van ons, Jac-Louis en Gijsbertha
  2. Marinus Wullur:
    4 mei 2014
    Als ik het geld ervoor zou hebben, dan zou ik heel Graag een Kort Bezoekje willen brengen aan Jou en je Zus (En Aanstaande Zwager...hihihihi) in GOBABIS uiteraard! Succes weer in Holland en Gods Zegen!!!